Reklamacije i povrat

Dobrodošli na Petroni webshop. Molimo vas da pažljivo pročitate sljedeće uvjete povrata i reklamacija prije nego što izvršite kupnju putem naše web stranice.

Povrat proizvoda
Ako niste potpuno zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na povrat u roku od 14 dana od
primitka proizvoda. Imate pravo na povrat punog plaćenog iznosa ( ne uključujući iznos dostave ako je naplaćen ). Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni i neotvoreni u
originalnom pakiranju.

Molimo vas da nas kontaktirate putem info@petroni.hr kako biste zatražili povrat i dobili daljnje upute. U opisu email-a potrebno je napisati “POVRAT PROIZVODA”.

Po primitku i pregledu proizvoda, izvršit ćemo povrat sredstava putem iste metode plaćanja koja je korištena prilikom kupnje.

NAPOMENE

  • Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovorene.
  • Ako želite povrat sredstva, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava.
  • Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (Zakon o zaštiti potrošača), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište.
  • Prilikom povrata proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ako do
    oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu), povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
  • Povrat robe kupac mora izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana jednostranog raskida ugovora.

Ako zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

Oštećeni ili neispravni proizvodi

Ako ste primili oštećeni ili neispravni proizvod, molimo vas da nas u roku od dva radna dana od primitka pošiljke obavijestite putem info@petroni.hr. Zamolit ćemo vas da nam priložite fotografije oštećenja, te da u opisu email-a napišete “REKLAMACIJA”. Reklamacije ćemo riješiti u najkraćem mogućem roku.