Često postavljanja pitanja

Kako mogu rezervirati kamper?

Možete rezervirati kamper putem naše web stranice ili putem emaila info@petroni.hr .

Koja dokumentacija je potrebna prilikom preuzimanja rezerviranog vozila?

Potrebna je valjana vozačka dozvola B kategorije, osobni dokument (osobna iskaznica ili putovnica) i kreditna kartica (za depozit). Vozač mora imati minimalno 25 godina.

Kakva je politika otkazivanja rezervacije?

Naša politika otkazivanja varira ovisno o vrsti rezervacije i vremenu obavijesti o otkazivanju. Detalji su navedeni u našim uvjetima najma vozila.

Mogu li putovati izvan zemlje s iznajmljenim kamperom?

Da, putovanje izvan zemlje obično je moguće, ali provjerite s našim osobljem o mogućim ograničenjima i dodatnim troškovima.

Što je uključeno u cijenu najma?

24/7- telefonska asistencija, obavezno osiguranje automobilske odgovornosti , kasko osiguranje vozila (uz obavezno učešće najmoprimca u šteti u visini iznosa jamčevine, osiguranje putnika, kemikalije za WC, plin (1boca) , pun spremnik čiste vode, prazan spremnik prljave vode, čistu WC kazetu, radio uređaj, crijevo za vodu, kabel za struju + adapter za struju, te nivelatore za vozilo. Kilometraža je ograničena na 250 km dnevno.

Postoje li skriveni troškovi?

Ne, svi troškovi navedeni u vašoj ponudi/potvrdi su konačni. Vjerujemo u transparentnost i želimo da jasno shvatite što ćete platiti. Nema dodatnih naknada ili
skrivenih troškova osim ako ne promijenite svoju rezervaciju. Međutim, važno je napomenuti da imamo neka posebna isključenja na koja želimo skrenuti pažnju.

Isključenja:
Nesreće i oštećenja: Iako se trudimo pružiti vam bezbrižno iskustvo, nesreće se mogu dogoditi. U slučaju bilo kakve vanjske štete na vozilu ( na nadogradnji i šasiji), krivicom najmoprimca ili nepoznatog počinitelja, jamčevina se ne vraća sve dok se vozilo ne popravi , odnosno, dok se ne dobije pismeno očitovanje od osiguravajuće kuće, koliki
iznos na ime gubitka bonusa gubi najmodavac do povratka na stari bonus, te da osiguranje nema naknadnih potraživanja od trećih osoba, glede naplate štete koju je najmoprimac prouzročio. Popravak štete koju počini nepoznati počinitelj plaća najmoprimac do visine iznosa jamčevine.

Gorivo i cestarine: Zapamtite da su troškovi goriva i cestarina odgovornost putnika i nisu uključeni u cijenu ponude.

Nedostatak goriva: Ukoliko nedostaje goriva, najmodavac će teretiti najmoprimca za količinu koja nedostaje , plus iznos po cjeniku za uslugu punjenja goriva.

Dodatni kilometri: Ako premašite kilometre uključene u vašu rezervaciju, bit ćete naplaćeni po dodatnom kilometru. Dodatni kilometar se naplaćuje 0,30€/km.

Mogu li preuzeti kamper na jednom mjestu i vratiti ga na drugo?

Naravno! Možete završiti najam na drugom mjestu nego na kojem ste počeli. Naplaćuje se naknada za transfer ako odaberete različita mjesta preuzimanja i vraćanja.

Cjenik sa dodatnim opcijama pogledajte u uvjetima najma ili na stranici “BOOK NOW”.

Nudite li transfere kampera na aerodrom?

Naravno! Nudimo transfere kampera na više lokacija (aerodroma).
Hrvatska: Zagreb, Rijeka – Krk, Zadar, Split, Dubrovnik, Pula; Slovenija, Ljubljana;
Mađarska, Budimpešta
Austrija, Beč

Prilikom rezervacije kampera imam dodatnu naplatu “trošak pripreme”. Što to znači?

Stavka trošak pripreme pokriva sve troškove pripreme vozila za preuzimanje, a to su:

  • Komplet čišćenje kampera
  • kemikalije za WC
  • pun tank čiste vode
  • 1x puna plinska boca
  • 1x set za čišćenje
  • AdBlue

Također, prilikom preuzimanja vozila naše osoblje će vam detaljno dati upute o korištenju kampera kako bi vam olakšali korištenje na vašem putovanju.

Mogu li iznajmiti kamper na 2 dana?

U srednjoj sezoni (1.1.-9.6 // 26.8.-31.12.) minimalan broj dana najma je 6.
U visokoj sezoni (10.6.-25.8.) minimalan broj dana je 11.

Plaćam li depozit prilikom preuzimanja vozila?

Da! Depozit se plaća prilikom preuzimanja vozila. Plaćanje depozita je moguće isključivo sa karticom. Zadržan je tijekom putovanja i može se oduzeti do 30 dana nakon vraćanja
vozila. Depozit pokriva dodatne troškove pri povratku, kao što su dodatni kilometri, prazan tank goriva, nedostajanje opreme i sl. . Ukoliko je vozilo vraćeno bez oštećenja i u skladu sa uvjetima najma, depozit će biti vraćen u roku od 15 dana (+/- 5 dana), a to ovisi od brzine reakcije banke koja treba napraviti povrat depozita.

Gdje mi je dopušteno putovati (EU, otoci i sl.) ?

Možete putovati bez problema u zemlje EU i/ili na hrvatske otoke. Pošaljite nam upit, a mi ćemo vam pružiti detaljne informacije o mogućnostima putovanja i eventualnim dodatnim troškovima.

Ne radi mi Truma grijanje/bojler. Nudite li servis?

Naravno! Mi smo jedan jedini ovlašteni servis u Hrvatskoj za sve uređaje koji su ugrađeni u kampere/kamp-kućice i nudimo usluge servisa za vaše kampere/kamp-
kućice. Javite nam se i zakažite svoj termin već danas. Naše educirano osoblje će otkloniti vaše probleme.

Kupio/la sam kombi i želim ga pretvoriti u kamper. Možete li mi pomoći?

Došli ste na pravo mjesto. Uz usluge servisa, nudimo i izradu kampera po vašim željama. Sve što se si zamislili, uz konzultaciju sa našim osobljem, može se ostvariti.
Javite nam se i zakažite svoj termin.

Tražim određeni artikl za kamper, ali vidim da toga nemate. Može li se naručiti preko vas?

Naravno! Pošaljite nam upit i mi ćemo se potruditi da vam omogućimo određeni artikl. Imamo veliku ponudu od strane naših dobavljača i sigurno ćemo pronaći odgovarajući artikl za vas.